Wednesday, October 19, 2016

სიმეტრია

სიმეტრია
სახელწოდება
სიმეტრია
იდეა
გაეცნონ სიმეტრიის მაგალითებს ბუნებაში,ხელოოვნებაში ყოფაცხოვრებაში  და გაიღრმაონ ღერძული და ცენტრული სიმეტრიის ცნება.
აქტუალობა
მოსწავლეებს უჭირთ  ამ თემის აღქმა და მასზე პრაქტიკული მუშაობის ჩატარება. ეს პროექტი კი მათ დაეხმარებათ საკითხის უკეთ გაგებაში
მიზ
ანი
გაიღრმაონ ღერძული და ცენტრული სიმეტრიის ცნება.ბუნებასთან ინტეგრირება. ბუნებაში სიმეტრიული სხეულების და საგნებისაღმოჩენა
მონაწილეთა ასაკი
15-16
ხანგრძლივობა
2 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები
პროექტის დახმარებით, მოსწავლეები წარმოადგენენ ღერძული და ცენტრული სიმეტრიის ცნებებს. აღწერენ ფიგურათა სიმეტრიულობას წერტილისა დაწრფის მიმართ. კომპიუტერის, ენციკლოპედიების და  ექსკურსიის გამოყენებით აღწერენ სიმეტრიას ბუნებასა,ხელოვნებასა და ყოფაცხოვრებაში. იკვლევენ რა ამ მათემატიკურ ცნებებს ახლებურად აღიქვამენ და აღწერენ საგნების სილამაზეს.
საჭირო რესურსები
კომპიუტერი,მოსწავლეები, მშობლები, ფოტოაპარატი,თაბახის ფურცლები, ცარცი. ტრანსპორტი
მსვლელობა-აქტივომები
1 საორგანიზაციო საკითხების მოგვარება

2.ეტაპი: მოსწავლეებს ეძლევათ დავალება გამოიყენონ კომპიუტერი, ცნობარები, ენციკლოპედიები და მოიძიონ მასალები სიმეტრიის შესახებ შესაბამისი ილუსტრაციებით
3. ეტაპი: ექსკურსია-ბაგრატის ტაძარი, გელათის ტაძარი, თეატრის შენობა.
მოსწავლეები იყოფა ორ ჯგუფად. ერთს ევალება ძეგლებში აღმოაჩინონ სიმეტრიული ფიგურები და ფოტოაპარატით დაფიქსირონ.
მეორე ჯგუფი ამავე დროს გადის ბუნებაში აგროვებს ფოთლებსა და მწერებს  რომლებსაც სიმეტრიის ნიშანი გააჩნიათ. შეგროვილ მასალას ამაგრებენ თაბახის ფურცელზე
4 ეტაპი: მოსწავლეები სკოლის ეზოში- ორი ჯგუფად იყოფიან და ერთმანეთისაგან დამოუკიდებლად ასრულებენ ნახაზებს სიმეტრიაზე, შემდეგ ადგილებს უცვლიან ერთმანეთს და აკეთებენ მეორე ჯგუფის მიერ შესრულებული ნახაზების ამოცნობას
5 ეტაპი: შემდეგ კეთდება პრეზენტაცია, ჯგუფები წარმოადგენენ თავიანთ ნაშრომებს.ხდება პროექტის შეფასება
საგნებთან ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან
კავშირი
ბიოლოგია, ხელოვნება, მათემატიკა
პროექტის ხელმზღვანელი
იამზე ნემსაძე
ხელმზღვანელის ელ. ფოსტა
iamze.nemsadze07@gmail.com
პროექტისვებ-გვერდი/ბლოგი
iamzenemsadze07blogspot.com

No comments:

Post a Comment